Velika nagradna igra

Poštovani korisnici, Obaveštavamo Vas da smo promenili broj korisničkog sustava. Broj 01/ 7757 225 više nije u funkciji. Molimo Vas da pozovete na broj 01/ 6700 365 kako bi stupili u kontakt sa korisničkom podrškom ShipGratis.hr Ugodnu kupovinu želi vam ShipGratis tim.

  • Stanje narudžbe
  • Vrijeme dostave
  • Reklamacija / Vraćanje robe
  • Korisnički račun, kreiranje narudžbe
  • Načini plaćanja
  • Uručenje robe
  • Faktura, račun, reklamacioni list
  • Poštarina
  • Roba - detalji, dostupnost, pogrešan opis
  • Prijava na newsletter
    • Kako poništiti ili izmjeniti narudžbu?
    • Ako želite poništiti ili izmeniti Vašu narudžbu, molimo Vas da napravite tiket sa brojem narudžbe i mi ćemo je poništiti ili urediti. Plaćene narudžbe nije moguće poništiti.

    • U kakvom stanju je moja narudžba, kada će stići roba?
    • Poštovani korisnici, u slučaju da je Vaša pošiljka još uvijek u procesu obrade, molimo Vas za strpljenje. S obzirom na produžene praznike kod inozemnih dobavljača i na striktnije sigurnosne mjere u svjetskim logističkim centrima koje su poduzete radi spriječavanja širenja Korona virusa, može doći do produženja roka otpreme pošiljki. Ipak, nemate razloga za strah, Vaše narudžbe će biti obavljene. U kakvom je stanju Vaša narudžba možete saznati uz pomoć formulara:

      Stanje narudžbe

      Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.



    • Kada će stići narudžba?
    • Robu sa skladišta dostavljamo do 10 dana, ostalu robu dostavljaju inozemni dobavljači u prosjeku 10-40 dana od dana otpreme robe. Na dan otpreme pojedinih proizvoda iz Vaše narudžbe, šaljemo Vam informativni email. Roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više narudžbi. Pošiljka Vam može stići u poštansko sanduče ili na poštu. Nažalost, pošta ponekad ne ostavi obavijest o tome da je roba na pošti, gdje čeka na podizanje. Ukoliko ste naručili robu od inozemnoog dobavljača i narudžba nije stigla do 10-40 dana od emaila o potvrdi otpreme, savjetujemo da kontaktirate filijalu Vaše pošte da se pošiljka ne bi vratila dobavljaču, zbog nepodizanja. Kontaktirajte nas tek kad istekne ukupan rok za dostavu.

    • Vrijeme dostave je isteklo i roba nije dostavljena, kako dalje?
    • Najpre se uvjerite je li istekao uobičajeni rok dostave 10-40 dana (kod robe sa skladišta 10 dana) od dana otpreme. Naglašavamo da je u pitanju rok koji se računa od dana otpreme, ne od dana kreiranja narudžbe. O danu otpreme Vas obaviještavamo emailom. S obzirom na to da roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta, može biti dostavljena postepeno u više pošiljki. Obično, svaka pošiljka može biti otpremljena drugog datuma. Pošiljka Vam može stići u poštansko sanduče ili na poštu. Nažalost, pošta ponekad ne ostavi obavijest o tome da je roba na pošti, gdje čeka na podizanje. Ukoliko ste naručili robu od inozemnoog dobavljača i narudžba nije stigla do 10-40 dana od emaila o potvrdi otpreme, savjetujemo da kontaktirate filijalu Vaše pošte da se pošiljka ne bi vratila dobavljaču, zbog nepodizanja. Ukoliko vijreme dostave protekne i narudžba Vam nije dostavljena i nije na pošti, podnesite zahtjev za reklamaciju prema instrukcijama: OVDJE ponovo ćemo Vam poslati robu ili ćemo Vam vratiti novac, po Vašem izboru.

    • Ne šaljete mi nikakve emailove o stanju narudžbe
    • Ako ne dobijate nikakve emailove od nas u vezi sa procesom obrađivanja narudžbe, prekontrolišite najpre imate li puno imejl sanduče. Ukoliko imate dovoljno mjesta, proverite spam ili arhiviranu poštu. Nakon toga u korisnikčom nalogu provjerite, jeste li ovdje ispravno unijeli email adresu OVDJE. Ukoliko je emailadresa ispravna ili ne možete da se prijavite na račun, kontaktirajte nas putem korisničke podrške. Proces obrade narudžbe možete pratiti i OVDJE

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Koliko dugo traje dostava?
    • Uobičajen rok dostave je obično 10-40 dana od dana otpreme, ne od dana kreiranja narudžbe. Rok dostave je dug, jer roba dolazi direktno od inozemnih dobavljača na Vašu adresu. To se ne odnosi na robu sa oznakom "Roba sa skladišta" i "Rasprodaja". Vrijeme dostave za ovu robu je 10 dana od dana otpreme. O datumu otpreme Vas uvijek obaviještavamo e-mailom. Ukoliko u jednoj narudžbi naručite robu sa skladitšta i robu od inozemnog dobavljača, svaki artikal će Vam stići u posebnom roku dostave. Roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta, jer surađujemo sa raznim dobavljačima iz inozemstva. Zato može biti dostavljena u više narudžbi.

    • Ako je roba na skladištu, kada ću je dobiti?
    • U košaricu možete unijeti i poručiti samo robu koja je fizički na skladištu kod nas ("Roba sa skladišta") ili kod dobavljača. Robu sa našeg skladišta dostavljamo do 10 dana od dana otpreme, ostali asortiman dostavljaju inozemni dobavljači, obično u roku od 10-40 dana od dana otpreme. Na dan otpreme pojedinih proizvoda sa Vaše narudžbe Vam šaljemo e-mail obavijest. Roba sa Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više pošiljki. Pošiljka Vam može stići u poštansko sanduče ili na poštu. Nažalost, pošta ponekad ne ostavi obavijesto tome da je roba na pošti, gdje čeka na podizanje. Ukoliko ste naručili robu od inozemnog dobavljača i narudžba nije stigla do 10-40 dana od e-maila o potvrdi otpreme, savjetujemo da kontaktirate filijalu Vaše pošte da se pošiljka ne bi vratila dobavljaču, zbog nepodizanja. Kontaktirajte nas tek kad protekne ukupan rok za dostavu.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Kako reklamirati, vratiti ili zamijeniti robu?
    • Postovani, molimo Vas da za Artikal za koji imate reklamaciju napisete jedan zahtev za reklamaciju u koji cete navesti broj Vase narudzbe , razlog zbog kojeg vracate dati artikal.Tako zapakovan paket posaljite postom.
      na adresu primaoca:
      Ateli goods
      Řepná 498/23
      32100 Plzeň 6-Litice
      Češka republika
      Prilikom obrade reklamacije bice Vam ponudjen kupon od 115%, 15% cete gratis dobiti na iznos koji ste uplatili i moci ce te na sajtu kreirati narudzbu po vasoj zelji (zamena proizvoda ili porucivanje drugog proizvoda). Ukoliko ne zelite kupon mozete ga odbiti u sekciji KUPONI na vasem nalogu i uneti u sistem IBAN broj ( u kunskoj valuti) i na taj nacin zatraziti povrat novca ukoliko je to vas izbor. U skladu sa reklamacionim pravilnikom trosak za dostavu reklamacije snosite o svom trosku. Kupac mora da postupa u skladu sa reklamacionim pravilnikom, inače može da dođe do zadržanja ili čak vraćenja reklamacije nazad. Ukoliko Vam je potrebna pomoc nakon obrade reklamacije, mozete nas kontaktirati putem broja telefona 01/ 6700 365, radnim danima od 10-20h.

      Vaša reklamacija

      Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.



    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Kako izvršiti novu narudžbu?
    • Ukoliko ste kod nas već kupovali, prijavite se na svoj račun, unesite robu u košaricu, pređite na kasu i postupajte po pojedinim koracima. Ukoliko je u pitanju Vaša prva kupovina, unesite robu u košaricu, kliknite na dugme "Nastaviti" i unesite svoj email. Nakon popunjavanja email-a, ponovo kliknite na dugme "Nastaviti" i popunite svoju adresu, izmislite lozinku od korisničkog računa, u kojem ćete moći da pratite proces obrade narudžbi. Nakon toga postepeno pređite na "Zbir" narudžbe. Kada dovršite narudžbu, uplatite novac prema podacima koji će Vam se prikazati. Sve detalje o narudžbi ćemo Vam takođe poslati na email.

    • Ne mogu se prijaviti, zaboravio/la sam lozinku
    • Ukoliko ne možete da se prijavite na svoj račun, pređite na ovaj link: OVDJE i ispunite svoju e-adresu. Na email će Vam stići jednokratni link uz pomoć kojeg možete unijeti novu lozinku. Ukoliko ne dobijete nikakav mail, moguće je da imate puno sanduče ili uopće niste registrirani kod nas. To jednostavno možete provjeriti kada pokušate napraviti račun ( OVDJE ). Ukoliko uspjete unijeti svoju e-adresu, onda kod nas još niste registrirani.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Kako mogu platiti? Može li se platiti pouzećem?
    • Pouzećem možete platiti proizvode sa našeg skladišta (kategorija proizvoda "Roba sa skladišta") i proizvode od dobavljača sa kojima smo ugovorili plaćanje pouzećem. Kod svakog prozvoda koji je moguće platiti pouzećem se nalazi natpis "Plaćanje pouzećem", primjer možete vidjeti OVDJE . Sve ostale proizvode, od ostalih dobavljača, možete platiti karticom, preko e-bankinga ili uplatnicom u pošti/banci. Ukoliko izaberete plaćanje uplatom na račun (uplatnica, e-bankarstvo), nakon poručivanja prikazat će Vam se podaci za uplatu (na dnu stranice će biti primjer popunjene uplatnice). Podatke za uplatu (uključujući primjer popunjene uplatnice) dobijate i na email.

    • Je li moguće platiti uplatnicom?
    • Da, moguće je platiti uplatnicom. Prilikom poručivanja izaberite način plaćanja: "Uplata na račun preko e-bankarstva ili putem uplatnice" i nakon poručivanja prikazat će Vam se podaci za uplatu (na dnu stranice će biti primjer popunjene uplatnice). Podatke za uplatu (uključujući primjer popunjene uplatnice) dobijate i na e-mail.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Stigao mi je samo dio narudžbe, kako dalje?
    • Roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više narudžbi. Ukoliko Vam je stigao samo dio naručene robe, bez brige sačekajte dok Vam ne stige ostatak narudžbe. Kontaktirajte nas tek kad istekne konačan rok dostave. Proces otpremanja pojedinih artikala sa približnim datuomom dostave sa Vaše narudžbe možete pratiti popunjavanjem sljedećih polja:

      Stanje narudžbe

      Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.



    • Carinski postupak
    • Ukoliko je narudžba od nas zadržana od strane pošte zbog carinskog psotupka, pomoći ćemo Vam riješiti problem, jer nam je Vaše zadovoljstvo na prvom mjestu. Detaljne instrukcije možete naći OVDJE . Uz naša uputsva, brzo možete riješiti carinski postupak a nastale troškove Vam možemo nadoknaditi. Ukoliko roba ne prođe carinski postupak, vratit ćemo Vam novac za narudžbu.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Gdje mogu naći račun, garantni list?
    • Garantni list ne izdajemo, nema ni potrebe, za reklamaciju Vam je dovoljno uneti br. narudžbe. Račun možete skinuti u sekciji Moj nalog - Moje narudžbe ( OVDJE ), kliknite na "Fakture" kod date narudžbe. Ukoliko ste u datoj narudžbi poručili robu od više dobavljača, skinućete odrijeđenu količinu faktura. Fakture za robu sa skladišta izdaje poduzeće ATELI Goods, s.r.o. Fakture za robu od inozemnih dobavljaća su izdate od strane tih dobavljača i ispunjavaju sve uslove za obračnuvanje kao inozemne fakture, nije u pitanju račun u smislu zakona o PDV-u.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Je li poštarina doista besplatna?
    • Da, poštarina je uvijek bila i uvek će biti BESPLATNA na sav asortiman koji nudimo.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Nedostaju Vam informacije kod robe?
    • Kod svakog proizvoda možete kliknuti na → Diskusija o proizvodu, gdje smo možda već odgovorili na isto pitanje koje imate, a ako ni tamo ne nađete odgovor, možete započeti novu diskusiju a mi ćemo Vam odgovoriti putem e-maila ili izravno u diskusiju. Ukoliko Vam neki podatk u vezi proizvoda nije jasna, unesite komentar u Diskusiju o proizvodu ili nas kontaktirajte preko korisničke podrške.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Kako da smanjim ili da poništim besplatnu pretplatu na newsletter i kako da je obnovim?
    • Ukoliko želite da dobijate manje newslettera, recimo na 1 tjedno ili ako želite potpuno poništiti primanje newslettera, kliknite ispod bilo kojeg newslettera na dugme za odjavu, označeno textom: "Za poništavanje slanja newslettera iz galerije ShipGRATIS.hr kliknite OVDJE". Ukoliko želite dobijati newsletter jedom tjedno, slat ćemo Vam samo one najpopularnije ponude. Ukoliko potpuno poništitie newsletter i ako budete htjeli da ga obnovite, možete to uraditi na svom računu, OVDJE .

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje

Žao nam je, ali ovakvo pitanje nemamo u bazi. Pokušajte da preformulišete pitanje ili ga potražite dole. Ako ga ne nađete, kontaktirajte nas putem korisničkog servisa.

Niste našli svoje pitanje? Napišite nam.

  • Dodati datoteku

* Obavezna polja

Važne informacije
Obzirom na kriznu situaciju, rad naše korisničke podrške je ograničen i privremeno su ukinuti telefonski pozivi. Možete nam se obratiti uz pomoć tiketa, gdje ćete dobiti automatski odgovor na Vaše pitanje. Ako ne budete zadovoljni odgovorom, naš tim će preuzeti Vaš upit u najkraćem mogućem roku. Hvala na razumijevanju..

Poziv se naplaćuje po uobičajenoj cijeni pozivnog broja, s obzirom na karakter centrale, plaća se i vrijeme čekanja.
Kontaktiranjem korisničke podrške, saglasni ste sa pružanjem podataka u marketinške svrhe vlasnika kupovne galerije ShipGratis.hr, poduzeća Ateli, s.r.o.