Velika nagradna igra

POPUST 10% na košaricu za kupovinu iznad 20€ i 20% za kupovinu iznad 60€

Uputstva za carinski postupak

Uputstva za carinski postupak i kompenzaciju nastalih troškova

1. Kada nastaje razlog za carinsko oporezivanje pošiljke?

1.1 Naručena roba koja nije na skladištu može biti ocarinjena ako je u pitanju narudžba u vrijednosti većoj od €22. Vjerojatnoća carinskog oporezivanja kod narudžbi u vrijednosti do €57 je po našem iskustvu manja od 0,1%

2. Koji dokumenti su potrebni da carisnki postupak prođe bez problema?

2.1 Ukoliko Vaša narudžba bude zadržana zbog carinskog postupka, Hrvatska pošta će zatražiti od Vas da dostavite tri potrebna dokumenta.

Kao prvi dokument, trebate dostaviti izvještaj o kupovini. Možete ga skinuti u sekciji Moje narudžbe klikom na PDF fakturu kod određene narudžbe. S obzirom na to da roba sa Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta i dostavljena postepeno u više pošiljki, na izvještaju o kupovini označite konkretne artikle kojih se tiče carinski postupak.

Kao drugi dokument priložite izvještaj o plaćanju, tj izveštaj o uplati. U ovu svrhu je dovoljan snimak ekrana (screenshot) sa internetskog bankarstva ili odrezak uplatnice.

Na kraju ispišite punomoćje za sudjelovanje u carinskom postupku od strane Hrvatske pošte. Punomoćje će Vam biti poslano sa zahtjevom za dostavljanje dokumenata, elektronski možete da ga skinete OVDJE. Dovoljno je popuniti je (ime, adresa, datum) i potpisati.

Sva dokumenta pošaljite pošti putem e-maila na adresu: sklad.praha120@cpost.cz (maks. veličina priloga 4MB i samo formati .jpg, .pdf, .doc). U predmet e-maila navedite broj narudžbei, broj pošiljke (ako nije dostupan, dovoljan je broj narudžbe), koji možete naći u obavijesti o prispeću pošiljke iz inozemstva.

Ako nemate mogućnost poslati dokumente e-mailom, pošaljite ih u koverti na adresu: Pošta Praha 120, odbor celní deklarace, Plzeňská 139, 220 00, Praha 5 - Košíře.

3. Kakve komplikacije mogu da se pojave?

3.1 Ako budu ispunjene sve gore navedene instrukcije, ne bi trebalo da dođe do nikakvih komplikacija. Ako bi roba bila zadržana, vratićemo Vam novac za narudžbu. U slučaju drugih komplikacija, kontaktirajte nas.

4. Koliko dugo traje postupak?

4.1 Sam carinski postupak, obično traje 2-3 dana. Do zadržavanja dolazi u periodu od odluke o carinjenju do dostavljanja zahteva za dostavu dokumenata i do pruženja ovih dokumenata korisnicima Hrvatske pošte. Dakle, ukupno računajte 5-10 dana.

5. Kakve se pristojbe mogu pojaviti u vezi sa carinskim postupkom?

5.1 Sa carinjenjem mogu biti povezani ovi porezi: PDV, carina i pristojba Hrvatske pošte za zastupanje u carinskom postpku.

6. Kakav je stav ShipGRATIS.hr prema carinskom postupku i porezima?

6.1 S obzirom na to da poštujemo Vas, naše korisnike, ove situacije rješavamo uvijek na način da osiguramo Vaše zadovoljstvo. Saradnju prilikom carinskog postupka će Vam pružiti naša korisnička podrška. Ako Vaša pošiljka bude ocarinjena, dažbinu ćete platiti pri preuzimanju pošiljke na Vašoj pošti. Visinu dažbine potom skenirajte i pošaljite nam je tiketom putem korisničke podrške, kao Kategoriju upita unesite 'Carinski postupak'. Carinu, PDV i pristojbu za carinjenje ćemo Vam kompenzirati putem kupona za dalju kupovinu, eventualno refundiranjem. Kompenzacija se pruža samo korisnicima koji nisu kupili robu u poduzetničke svrhe.