Velika nagradna igra
  • Stanje narudžbe
  • Vrijeme dostave
  • Reklamacija / Vraćanje robe
  • Korisnički račun, kreiranje narudžbe
  • Načini plaćanja
  • Uručenje robe
  • Faktura, račun, reklamacioni list
  • Poštarina
  • Roba - detalji, dostupnost, pogrešan opis
  • Prijava na newsletter
    • Kako poništiti ili izmijeniti narudžbu?
    • Ako želite poništiti ili izmijeniti Vašu narudžbu, molimo Vas da nam napišete upit (tiket) sa brojem narudžbe i mi ćemo je poništiti ili izmijeniti. Plaćene narudžbe nije moguće poništiti.

    • U kakvom stanju je moja narudžba, kada će stići roba?
    • U kakvom je stanju Vaša narudžba možete saznati uz pomoć formulara:

      Stanje narudžbe

      Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.



    • Kada će stići narudžba?
    • Robu sa skladišta dostavljamo do 7 dana (maksimalno do 30 dana u slučaju rijetkih logističkih problema), ostalu robu dostavljaju inozemni dobavljači u prosjeku 10-40 dana od dana otpreme robe. Na dan otpreme pojedinih proizvoda iz Vaše narudžbe, šaljemo Vam informativni email. Roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više narudžbi. Pošiljka Vam može stići u poštansko sanduče ili na poštu. Nažalost, pošta ponekad ne ostavi obavijest o tome da je roba na pošti, gdje čeka na podizanje. Ukoliko ste naručili robu od inozemnog dobavljača i narudžba nije stigla do 10-40 dana od emaila o potvrdi otpreme, savjetujemo da kontaktirate filijalu Vaše pošte da se pošiljka ne bi vratila dobavljaču, zbog nepodizanja. Kontaktirajte nas tek kad istekne ukupan rok za dostavu.

    • Vrijeme dostave je isteklo i roba nije dostavljena, kako dalje?
    • Najpre se uvjerite je li istekao uobičajeni rok dostave 10-40 dana (kod robe sa skladišta 7 dana) od dana otpreme. Naglašavamo da je u pitanju rok koji se računa od dana otpreme, ne od dana kreiranja narudžbe. O danu otpreme Vas obaviještavamo emailom. S obzirom na to da roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta, može biti dostavljena postepeno u više pošiljki. Obično, svaka pošiljka može biti otpremljena drugog datuma. Pošiljka Vam može stići u poštansko sanduče ili na poštu. Nažalost, pošta ponekad ne ostavi obavijest o tome da je roba na pošti, gdje čeka na podizanje. Ukoliko ste naručili robu od inozemnoog dobavljača i narudžba nije stigla do 10-40 dana od emaila o potvrdi otpreme, savjetujemo da kontaktirate filijalu Vaše pošte da se pošiljka ne bi vratila dobavljaču, zbog nepodizanja. Ukoliko vijreme dostave protekne i narudžba Vam nije dostavljena i nije na pošti, podnesite zahtjev za reklamaciju (kliknite dole na dugme "Reklamacija, upute kako izvršiti reklamaciju možete naći OVDJE ). Kompenzaciju ćemo Vam napraviti po želji: povrat robe, kupon u vrijednosti od 115% od reklamirane robe ili povrat novca za reklamiranu robu.

      Vaša reklamacija

      Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.



    • Ne šaljete mi nikakve emailove o stanju narudžbe
    • Ako ne dobijate nikakve e-mailove od nas u vezi sa procesom obrađivanja narudžbe, provjerite najpre imate li puno e-mail sanduče. Ukoliko imate dovoljno mjesta, proverite spam ili arhiviranu poštu. Nakon toga u korisničkom nalogu provjerite, jeste li ovdje ispravno unijeli e-mail adresu OVDJE. Ukoliko je e-mail adresa ispravna ili ne možete da se prijavite na račun, kontaktirajte nas putem korisničke podrške. Proces obrade narudžbe možete pratiti i OVDJE

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Koliko dugo traje dostava?
    • Uobičajen rok dostave je obično 10-40 dana od dana otpreme, ne od dana kreiranja narudžbe. Rok dostave je dug, jer roba dolazi direktno od inozemnih prodavaca na Vašu adresu. To se ne odnosi na robu sa oznakom "Roba sa skladišta" i "Rasprodaja". Uobičajeni rok dostave za ovu robu je 7 dana od dana otpreme, maksimalan rok (u rijetkim slučajevima, npr. u slučaju logističkih problema) je 30 dana. O datumu otpreme Vas uvijek obaviještavamo e-mailom. Ukoliko u jednoj narudžbi naručite robu sa skladitšta i robu od inozemnog prodavca, svaki artikal će Vam stići u posebnom roku dostave. Roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta, jer surađujemo sa raznim prodavcima iz inozemstva. Zato može biti dostavljena u više pošiljki.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Kako reklamirati, vratiti ili zamijeniti robu?
    • Robu možete reklamirati vrlo jednostavno, uz pomoć formulara koji se nalazi dole. Precizan postupak možete pronaći na stranici Kako reklamirati ili vratiti robu: OVDJE

      Vaša reklamacija

      Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.



    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Kako napraviti novu narudžbu?
    • Ukoliko ste kod nas već kupovali, prijavite se na svoj račun, unesite robu u košaricu, pređite na kasu i postupajte po pojedinim koracima. Ukoliko je u pitanju Vaša prva kupovina, unesite robu u košaricu, kliknite na dugme "Nastaviti" i unesite svoj email. Nakon popunjavanja email-a, ponovo kliknite na dugme "Nastaviti" i popunite svoju adresu, napravite lozinku za korisnički račun, u kojem ćete moći da pratite proces obrade svojih narudžbi. Nakon toga postepeno pređite na "Zbir" narudžbe. Kada dovršite narudžbu, uplatite novac prema podacima koji će Vam se prikazati. Sve detalje o narudžbi ćemo Vam također poslati na email.

    • Ne mogu se prijaviti, zaboravio/la sam lozinku
    • Ukoliko ne možete da se prijavite na svoj račun, pređite na ovaj link: OVDJE i ispunite svoju e-adresu. Na email će Vam stići jednokratni link uz pomoć kojeg možete unijeti novu lozinku. Ukoliko ne dobijete nikakav mail, moguće je da imate puno sanduče ili uopće niste registrirani kod nas. Registrirati se možete klikom na "Napraviti račun" ( OVDJE ).

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Kako mogu platiti? Može li se platiti pouzećem?
    • Većinu proizvoda možete platiti pouzećem. Kod svakog prozvoda koji je moguće platiti pouzećem se nalazi natpis "Plaćanje pouzećem", primjer možete vidjeti OVDJE . Sve ostale proizvode, možete platiti karticom, preko e-bankinga ili uplatnicom u pošti/banci. Ukoliko izaberete plaćanje uplatom na račun (uplatnica, e-bankarstvo), nakon poručivanja prikazat će Vam se podaci za uplatu (na dnu stranice će biti primjer popunjene uplatnice). Podatke za uplatu (uključujući primjer popunjene uplatnice) dobijate i na email.

    • Je li moguće platiti uplatnicom?
    • Da, moguće je platiti uplatnicom. Prilikom poručivanja izaberite način plaćanja: "Uplata na račun preko e-bankarstva ili putem uplatnice" i nakon poručivanja prikazat će Vam se podaci za uplatu (na dnu stranice će biti primjer popunjene uplatnice). Podatke za uplatu (uključujući primjer popunjene uplatnice) dobijate i na e-mail.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Stigao mi je samo dio narudžbe, kako dalje?
    • Roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više narudžbi. Ukoliko Vam je stigao samo dio naručene robe, bez brige sačekajte dok Vam ne stige ostatak narudžbe. Kontaktirajte nas tek kad istekne konačan rok dostave. Proces otpremanja pojedinih artikala sa približnim datuomom dostave sa Vaše narudžbe možete pratiti popunjavanjem sljedećih polja:

      Stanje narudžbe

      Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.



    • Carinski postupak
    • Ukoliko je narudžba od nas zadržana od strane pošte zbog carinskog psotupka, pomoći ćemo Vam riješiti problem, jer nam je Vaše zadovoljstvo na prvom mjestu. Detaljne instrukcije možete naći OVDJE . Uz naša uputsva, brzo možete riješiti carinski postupak a nastale troškove Vam možemo nadoknaditi. Ukoliko roba ne prođe carinski postupak, vratit ćemo Vam novac za narudžbu.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Gdje mogu naći račun, garantni list?
    • Garantni list ne izdajemo, nema ni potrebe, za reklamaciju Vam je dovoljno uneti br. narudžbe. Račun možete skinuti u sekciji Moj nalog - Moje narudžbe ( OVDJE ), kliknite na "Fakture" kod date narudžbe. Ukoliko ste u datoj narudžbi poručili robu od više dobavljača, skinućete odrijeđenu količinu faktura. Fakture za robu sa skladišta izdaje poduzeće ATELI Goods, s.r.o. Fakture za robu od inozemnih dobavljaća su izdate od strane tih dobavljača i ispunjavaju sve uslove za obračnuvanje kao inozemne fakture, nije u pitanju račun u smislu zakona o PDV-u.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Je li poštarina doista besplatna?
    • Da, poštarina je uvijek bila i uvek će biti BESPLATNA na sav asortiman koji nudimo.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Nedostaju Vam informacije kod robe?
    • Kod svakog proizvoda možete kliknuti na → Diskusija o proizvodu, gdje smo možda već odgovorili na isto pitanje koje imate, a ako ni tamo ne nađete odgovor, možete započeti novu diskusiju a mi ćemo Vam odgovoriti putem e-maila ili izravno u diskusiju. Ukoliko Vam neki podatak u vezi proizvoda nije jasan, unesite komentar u Diskusiju o proizvodu ili nas kontaktirajte preko korisničke podrške.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje
    • Kako da smanjim ili da poništim prijavu na newsletter i kako da je obnovim?
    • Ukoliko želite da dobijate manje newslettera, recimo na 1 tjedno ili ako želite potpuno poništiti primanje newslettera, kliknite ispod bilo kojeg newslettera na dugme za odjavu, označeno textom: "Za poništavanje slanja newslettera iz galerije ShipGRATIS.hr kliknite OVDJE". Ukoliko želite dobijati newsletter jedom tjedno, slat ćemo Vam samo one najpopularnije ponude. Ukoliko potpuno poništitie newsletter i ako budete htjeli da ga obnovite, možete to uraditi na svom računu, OVDJE .

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovdje napišite Vaše pitanje

Žao nam je, ali ovakvo pitanje nemamo u bazi. Pokušajte da preformulišete pitanje ili ga potražite dole. Ako ga ne nađete, kontaktirajte nas putem korisničkog servisa.

Niste našli svoje pitanje? Napišite nam.



  • Dodati datoteku

* Obavezna polja

Važne informacije
Ako imate bilo kakvih pitanja, kontaktirajte nas putem korisničke podrške na broj: 01/ 6700 365 u  Radno vrijeme korisničke podrške: radnim danima od 10h do 15h.
 
Poziv se naplaćuje po uobičajenoj cijeni pozivnog broja, s obzirom na karakter centrale, plaća se i vrijeme čekanja.
Možete nas kontaktirati i putem tiket-emaila, uz pomoć gore navedenog formulara ili emailom na adresu: info@shipgratis.hr. Molimo Vas da nam ne šaljete upit više puta, time ćete ga vratiti na kraj reda.
Kontaktiranjem korisničke podrške, suglasni ste sa pružanjem podataka u marketinške svrhe vlasnika kupovne galerije ShipGratis.hr, poduzeća Naranu Prague s.r.o.